Zelf een gebeurtenis maken

Als je een team aanmaakt, dan kun je zelf tot drie gebeurtenissen definiëren. Zodra je dit doet, dan zullen deze gebeurtenissen automatisch beschikbaar zijn tijdens het aanmaken van een wedstrijd. Het is daarnaast ook nog mogelijk de definitie van de zelfgemaakte gebeurtenissen aan te passen bij het aanmaken van een wedstrijd.

Als je wilt weten hoe je een team beheert, lees dan deze handleiding!

Bij een zelfgemaakte gebeurtenis kies je een icoon en vul je een naam in. Daarnaast zijn er verschillende opties voor de zelfgemaakte gebeurtenis.

Bericht

Gebruik deze optie om bij het gebruik van de gebeurtenis een bericht te kunnen invoeren. Dit bericht zal dan zichtbaar zijn in de tijdlijn tijdens (en na) de wedstrijd. In dit voorbeeld is het denkbaar dat een bericht toegevoegde waarde zal hebben, omdat de titel ‘Top actie’ is. Je kunt dan bijv. aangeven wat er goed was!

Gekoppeld aan speler

Gebruik deze optie om tijdens het registreren van deze gebeurtenis een speler uit het team te selecteren. De naam van de speler die gekozen is zal dan zichtbaar zijn in de tijdlijn als de gebeurtenis wordt gebruikt.

Ook aan tegenspeler

Deze optie is alleen beschikbaar als ‘Gekoppeld aan speler’ actief is. Dit geeft aan dat de zelfgemaakte gebeurtenis ook aan een tegenspeler gekoppeld kan worden.

Trofee

Deze optie is ook alleen beschikbaar als ‘Gekoppeld aan speler’ actief is. Zodra een zelfgemaakte gebeurtenis maar eenmalig aan een speler gekoppeld mag worden, dan gebruik je deze optie. Elke speler kan dan eenmalig aan deze zelfgemaakte gebeurtenis worden gekoppeld.

Één speler

Deze optie is alleen beschikbaar als ‘Trofee’ is ingeschakeld en geeft aan dat de zelfgemaakte gebeurtenis in de gehele wedstrijd maar éénmalig gebruikt kan worden.